Návod pro nastavení e-mailové schránky

Angličtina bez biflování / Návod - nastavení e-mailu

Nedorazil vám očekávaný e-mail od Angličtiny bez biflování?

Někteří e-mailoví klienti se snaží zabraňovat spamování či vám třídit poštu tak, aby se k vám dostaly jen ty zprávy, o které podle nich máte zájem. E-mail odeslaný na vaši adresu tedy může dorazit do složky:

  • Doručené
  • Spam
  • Hromadná pošta (Seznam)
  • Promo akce (Google)

Stačí si e-mailovou adresu odesílatele, od kterého chcete e-maily dostávat do doručené schránky a obsah vždy vidět i s obrázky, přidat do seznamu kontaktů.

E-mailový klient Seznam

Přihlaste se do své schránky na Seznam.cz.
Pokud nevidíte očekávaný e-mail ve složce "Doručené", pak se podívejte do složky "Hromadné":

Přesunutí e-mailu do složky Doručené

Pokud zde hledanou zprávu vidíte, pak nad ni přesuňte myš. Uchopte zprávu kliknutím levým tlačítkem myši (pozor, nepouštět kliknutí) a přesuňte zprávu do levého menu na položku "Doručené":

Přesunutí e-mailu do složky Doručené

Pokud jste e-mail přesunuli správně, uvidíte o tom zprávu:

Správně provedený přesun e-mailu

V případě, že jste nenašli e-mail v doručené ani hromadné poště, tak si zkuste zkontrolovat spamovou schránku a daný e-mail označit jako nespamový - zatrhněte políčko před e-mailem a kliknete na tlačítko "Není spam".

E-mailový klient Google

Pokud zde hledanou zprávu vidíte, pak nad ni přesuňte myš. Uchopte zprávu kliknutím levým tlačítkem myši (pozor, nepouštět kliknutí) a přesuňte zprávu nad záložku "Primární":

Přesunutí e-mailu do záložky Primární

Následně se vám zobrazí zpráva o přesunutí a zároveň budete vyzváni k potvrzení, jestli se mají zprávy od daného odesílatele vždy přesunout do složky "Primární":

Správně provedený přesun e-mailu

Správně provedený přesun e-mailu

V případě, že jste nenašli e-mail v doručené poště, tak si zkuste zkontrolovat spamovou schránku a daný e-mail označit jako nespamový - zatrhněte políčko před e-mailem a kliknete na tlačítko "Není spam".